Profil użytkownika hrabalka
Obejrzane w 2022/2023
1. Vortex (kino)
2. W gorsecie (kino)
3. Czas zabijania
4. Plagi Breslau
5. Glass Onion: A knives out mystery
6. Wtargniecie
7. Dungeons & Dragons (kino)
8. Geheugenspel (kino)
Obejrzane w 2021
{a} - anime
AKCJE: * Filmy z Maksem von Sydowem (MVS) * Marvel (M) * Disney (D)
1. Panna Julia [1951] (MVS) 8/10
2. Diana: in her own words 6/10
3. Fantastyczne
Obejrzane w 2020 r.
{M} Marvel; {D} Disney mojego dzieciństwa; {a} anime; {k} krótkometrażówki; serial obejrzany do końca
Obejrzane w 2019 r.
{M} - Akcja: Marvel; {D} - Akcja: Dinsey mojego dzieciństwa {a} - anime
Obejrzane w 2018 r.
FILMY
1. Książę i aktoreczka [5/10]
2. Żywot Briana [7/10]
3. Niewinne [6/10]
4. Dorian Gray [2009] [4/10]
5. Niesamowity Spider-man [5/10] {M}
6. Miłość blondynki [8/10] [reż. M. Forman]
7.
Obejrzane w 2017
{K} - krótkometrażowe
{M} - Akcja Filmy Na Podstawie Komiksów Marvela
1. Krwawy lodowiec (2/10)
2. Łowca i Królowa Lodu (7/10)
3. Było sobie kłamstwo (5/10)
4. 9 Kompania (6/10)
5. Mały Książę
Filmy obejrzane w 2016 r.
Filmy
1. Hugo i jego wynalazek (6/10)
2. Żelazna dama (5/10)
3. Gwiezdne Wojny: Nowa nadzieja [powtórka] [8/10]
4. Człowiek z Hawru [8/10]
5. Gwiezdne wojny: Imperium kontratakuje [8/10]
6.
OBEJRZANE W 2015 r.
1. Ojciec chrzestny [9/10]
2. Panna Minu [7/10]
3. Bratya Karamazovy [7/10] (reż. I. Pyryev, K. Lavrov, M. Ulyanov)
4. Biutiful [9/10]
5. 26 dni z życia Dostojewskiego [7/10]
6. Pętla [9/10]
7. Witaj
Obejrzane w 2014 r.
FILMY:
1. Wilk z Wall Street [7/10]
2. Kenau [6/10]
3. Noe: Wybrany przez Boga [5/10]
4. Na skraju jutra [6/10]
5. Big Lebowski [7/10]
6. 500 dni miłości [7/10]
7. X-men [powtórka]
8. Seppuku
Moje filmy w 2013
FILMY
STYCZEŃ
1. Mroczny rycerz [reż. Ch. Nolan] 7/10
2. Mroczny rycerz powstaje [reż. Ch. Nolan] 6/10
3. Duma i uprzedzenie [reż. J. Wright] 6/10
4. Kości i rdza 6,5;7/10
LUTY
1. Atlas
Moje filmy w 2012
Filmy pełnometrażowe numeruję cyframi arabskimi.
Filmy krótkometrażowe - rzymskimi
Moje filmy w 2011
STYCZEŃ
1. "Elsk meg i morgen" (7/10)
2. "Fucking Amal" (8/10)
3. "Filadelfia" (7/10)
4. "Arizona Dream" (9/10)
5. "Belle epoque" (5/10)
6. "Samotny